محمدحساممحمدحسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

محمد حسام پسر گل مامان

نفس تویی

فکر و خیال جدید این روزام

1402/2/25 21:13
نویسنده : snur
222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آقا حسامم.بهترین و شیرین ترین فرد زندگیم.

راستش خیلی حرفا مادرا دارن که نمیتونن با کسی درمیون بزارن و تو دلشون کلی حرف میمونه.منم همینطور مسائلی هست که نمیتونم بهت بگم در واقع به هیچکس نمیتونم بگم.اما میتونم اینجا بنویسم به امید اینکه روزی بیای و خودت بخونی و بدونی که چه چیزهایی تو دل مامانته.

راستش عزیزدلم تازگیا خیلی احساس ناراحتی و تنهایی میکنم البته بیشتر برای خودت.

میدونی که ما یعنی من تو این شهری که هستیم غریبم یعنی هیچ یک از خاله هات و دایی هات اینجا نیستن حتی اقوام.من تنهام و این تنهایی به شما هم سرایت کرده چون هیچکسی و تو این شهر ندارم حتی یک دوست صمیمی.برای این دوری و تنهایی شما هم تنها شدی چون هیچ بچه ای که هم سن و سال خودت باشه تو فامیل پدرت نیست و هم بازی نداری.دختر خاله و پسرخاله ها و بچه های داییتم اینجا نیستن و بخاطر فاصله بسیار زیادی که از هم داریم سالی یکبار همو میبینیم😔که باز همینم خداروشکرمیکنم 

ولی متاسفانه پدرت هم اصلا اهل رفت و آمد زیاد حتی با خانواده خودشم نیست.دوس داره همیشه تنها باشه زیاد حوصله نداره خودت که درجریانی.

با خانواده پدریت هم زیاد رفت و آمد نداریم چون اونا هم تو این شهر نیستن و سالی دو بار میبینیشون 

منی که همیشه از تنهایی متنفر بودم حالا تنهاترین هستم 

دوست داشتم خاله هات اینجا بودن و هفته ای یبار همو میدیدیم و کلی با هم وقت میگذروندیم .نمیدونی که چه صفایی داره دورهمی با خواهرها.بازم میگم از اینکه همون سالی یبار هم میتونیم دور هم جمع بشیم سپاس گذارم.

پسرم من تمام فکرم و خیالم بخاطر اینه که شما هم مثل مامان تنهایی و هیچ دوستی نداری حتی تو محل هم پسری که هم سن و سالت باشه نیست تا باهاش دوست بشی و کمی وقت بگذرونی.راستش دلم به مدرسه رفتنت خوشه که اونجا با بچه های همسن خودت وقت میگذرونی.امیدوارم تو این تابستون کلاسهای مورد علاقتو بری و اونجا هم دوستای جدید پیدا کنی.

پسر قشنگم دوست دارم همیشه شاد و خوشحال باشی.دوس دارم زندگیت پر هیجان و شاد بگذره.

کاش پدرت حداقل همراهیت کنه تا استخر باعت بیاد اگه دختر بودی همه جا با خودم میبردمت ولی چون پسری باید با پدرت شنا و باشگاه بری که ایشونم حوصله این کارارو نداره.

من تمام تلاشمو میکنم که این تابستون بهت خوش بگذره

امیدوارم ذات اقدس یاریم کنه اونجور که باید باهات وقت بگذرونم🙏🏻🌷

خیلی دوستت دارم حسامم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)