محمدحساممحمدحسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

محمد حسام پسر گل مامان

نفس تویی

ماه مهر

1393/7/1 15:44
نویسنده : snur
398 بازدید
اشتراک گذاری

باز امد بوی ماه مدرسه /بوی خنده های راه مدرسه

باز ماه مهر شد و ماه مدرسه و رفتن بچه ها به مدرسه

وقتی مهر میاد اصلا حال عجیبی بهم دست میده دلم یاد اون روزایی رو میکنه که خودم به مدرسه میرفتم. یاد روزهایی که قبل از شروع سال تحصیلی وقتی لوازم التحریر و کیف و کفش میخریدم هر روز لباسای مدرسه رو مپوشیدمو وسایلارو بو میکردم چه بوی قشنگی داشتن بوی تازگی و نوویی میدادن یادش بخیر

ولی اصلا حسرت اون روزا رو نمیخورم چون الان خودم یه پسر دارم که چند سال دیگه باید به مدرسه بره و من از این بابت خیلی خوشحالم .وقی پسرم بره مدرسه بهش تکالیفشو بگم صبح ها خودم ببرمش سر ایستگاه و دوباره یاد اون روزای قشنگ برام زنده بشه

ای خدا بشه اون روزا رو ببینم چقدر اخه من مدرسه رو دوست دارمدرسخوان

راستی پسرم دیروز با همسایه ی طبقه پایین منصوره و پسرش رفتیم تا برای شما لباس پاییزی بگیریم چون دیگه الان هوا یه خرده سرد شده و باید لباس گرم تری بپوشی البته جون زود اقدام کرده بودیم هنوز لباسای جدید و قشنگی نیاوورده بودن واسه همین فقط دو دست برات خریدم که عکساشو میزارم

این شلوارو 28تومن گرفتم

اینم پشتش

اینم شلوار باذی ابی رنگ که خیلی بهت میاد ماشالله

اینم پشتش

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان آیهان
1 مهر 93 16:54
مبارکت باشه محمدحسام جوووووووووووووون
snur
پاسخ
مرسی خاله جونم
شهرزاد
2 مهر 93 9:52
خصوصی داری هم استانی
snur
پاسخ
مرسی گلم اصلا فکر نمیکردم بهم رمز بدی ممنون از لطفتماچ]
مهدیه
3 مهر 93 10:10
سلام چه لباسای نازی مبارک گل پسر باشه! به شادی بپوشه ایشالا