محمدحساممحمدحسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

محمد حسام پسر گل مامان

نفس تویی

دندونی

1393/6/20 7:20
نویسنده : snur
308 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام کوچولوی مامان میدونی چی شده ؟راستش امروز متوجه شدم بالاخره شما دندون دراووردی عزیزدلم مبارکت باشه .نمیدونی چقدر خوشحال شدم خندونکخیلی منتظر این روز بودم اما یه مشکلی هست اونم اینکه مامان بزرگت و خاله هات نیستن تا برات جشن بگیریم باید ببخشی البته بعدا برات جبران میکنم تو اصلا نگران نباش

اینم بگم دوسه روزی میشه که داری چند قدمی رو به صورت چهاردست وپا میریدزیباومن نمیدونم از ذوقم چیکار کنم  چون خیلی از این حرکت نی نی ها خوشم میادخندونکوحالا گل پسر خودم داره چهار دست و پا میره یه بار دیگه بهت تبریک میگم ومنتظر روزی ام که با پاهای خودت بری دانشگاه ودکتراو....انشاللهمحبت 

این روزا خیلی شیرین شدی و مدام درحال حرف زدنی البته نامفهوم پشت سرهم میگی دادا دادا یا بابا یا لالا اما یه بارم نگفتی ماما اخ که چقدر تو شیرینی خلاصه خونرو میزاری رو سرت با حرف زدنات البته منو بابایی خوشحالیما عزیزم محبتیه وقت بهت برنخوره پسرگلی من عاشقتم به خدا الانم که ساعت 7.30بیدارشدی وخودتو کشون کشون رسوندی بهم نشستی رو پام جوجوی مامان.

پسندها (2)

نظرات (5)

دریا دل
20 شهریور 93 7:30
سلام من دریا دل هستم خوبی ؟ وب جالبی داری. بهم افتخار نمیدی یه تک پا بیای به سایتم سر بزنی نترس لولو نداره کسیم قصد جونتو نمیکنه خخ بهم افتخار بده یه سر بزن دوست من شبکه اجتماعی فیس کمپ همین حالا ثبت نام کن تا لولو تور بخوره خخخ http://facecamp.ir این لینک دعوت نامه شخصی عزیز دلم http://facecamp.ir/signup/invited:b8d64df13d04b45a616a161e2dd69359 لطفا از کمپ چت هم دیدن فرمایید www.campchat.ir ثبت در وزارت ارشاد
مریم مامان دونه برفی
20 شهریور 93 9:24
سلام عزیزم .. درکت میکنم و خوشحایتو می فهمم. خدا حفظش کنه و بهت ببخشه..
snur
پاسخ
سلامباورکن فقط یه مادر احساس مادرهارو درک میکنه مرسی عزیزم
فاطیما مامان امیرعلی
20 شهریور 93 9:36
سلام مبارکه مامان خانومیحسابی از خوندن وبت هیجان زده شدمایشالا خوشی هات پایدار باشه و گل پسرت همیشه سالم و سرزنده....
snur
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری خوشحال شدم به وبم سرزدی
سانای
20 شهریور 93 12:25
تبریک می گم. همیشه شاد و تندرست باشید
مامان اعظم
21 شهریور 93 8:49
سلام مامان محمد حسام ماشالله پسر نازی داری خدا حفظش کنه. خوشحال میشم هر وقت آپ کردی خبرم کنی. منتظر حضورت عزیزم ___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* *•~-.¸,.-~*...........