محمدحساممحمدحسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

محمد حسام پسر گل مامان

نفس تویی

تب تب+عروسی

1393/6/23 7:35
نویسنده : snur
403 بازدید
اشتراک گذاری

وای وای پسرم چقدر خوشحال بودم که بابت دندون دراووردنت اذیت نشدی اما این خوشی خیلی دوم نیاوورد دلشکستهچون دیروز که دندون جدیدت در حال نیش زدن بود و لثه ت متورم شده بود خیلی بی تابی میکردی و مدام در حال نق زدن بودی.به سرت که دست زدم احساس کردم دمات بالاست واسه همین به بابات گفتم اونم سریع رفت تب سنج رو اوورد بله فهمیدیم تبت یه مقدار بالاست.خلاصه بعد از چه کنم چه کنم های فراوان منو بابایی بالاخره تصمیم گرفتیم بهت استامینوفن بدیم که هم مسکنه هم تب بر.الهی بمیرم با کوچکترین افتادن یا برخورد به چیزی چنان گریه میکردی که دلم ریش میشد فدای اون لثه هات بشم که درد میکنهگریهگریه

ولی شب موقع خواب راحت خوابت برد و اذیت نکردی فکرکنم بخاطر اون تب بری بود که بهت دادیم و دردت کم شده بود.امیدوارم بتونیم با ارامش این روزها رو هم از سر بگذرونیممتنظرانشالله هیچ وقت اشک تو چشای نازت نبینم چون داغونم میکنه

راستی برات از چشات گفتم که چقدر هوادار داره هر که میبینتت از چشات خیلی تعریف میکنه فدای چشات بشم خوشگل مامان ماشالله ت باشه بوسمحبت

پسرم هفته ی پیش عروسی خواهرزاده ام بهاره بود بنده خدا چقد تماس گرفت و خواهش و التماس که تو رو خدا حتما بیا و ......

اما متاسفانه نتونستیم بریم چون قبلا گفته بودم که شبا واسه خواب خیلی بهونه میگیری وباید حتما ساعت 9 خواب باشی به سروصداهم خیلی حساسی که اگه باشه شما نمیخوابی واسه همین توو این مدت هشت ماهه اصلا به مسافرت و مهمونی شبانه و عروسی و اینا نرفتیم فقط بخاطر تومحبتو  شما هم از این بابت در پوست خود نمیگنجیعینک شیطوون بلای مامان.یعنی طوری که همه میگن شما تو خونه حکمرانی میکنی دیکتاتورمنآراماما اشکال نداره تو شاد باش  واسه ی ما همین بس

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مریم مامان دونه برفی
23 شهریور 93 9:05
قربونش برم ما که هنوز چشای این چشم قشنگو ندیدیم
مریم مامان دونه برفی
23 شهریور 93 9:07
مامانی نگران نباش اینها همش طبیعیه امیرعلی الان که 2 سال و 7 ماهشه هنوز گاهی وقتها دستاش تو دهنشه و لثشو میخوارونه مرحله سختیه واسه بچه ها..
مریم مامان دونه برفی
23 شهریور 93 9:08
اووووووووووووووووووووووو دیکتاتور محمد حسام
مریم مامان دونه برفی
24 شهریور 93 8:06
به من رمز نمیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟