محمدحساممحمدحسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

محمد حسام پسر گل مامان

نفس تویی

9ماهگیت مبارک

1393/7/7 10:28
نویسنده : snur
420 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم نه ماهگیت مبارک

ای جان دلم ببخش که با تاخیر دارم بهت تبریک میگم.باخجالتورکن اینقدر کار دارم که نمی تونم زود به زود بیام برات خاطره بنویسم

البته خودم دوست ندارم جزئ به جزئ دقایق رو ثبت کنم و بیشتر دوست دارم اتفاقات مهم رو برات بنویسم چون خیلی از این وبلاگارو دیدم که هر روز اپ میشن و خاطره مینویسن و بنظرم جالب نیست و یه جورایی حساب کنیم تعداد صفحاتشون خیلی زیاد میشه و در اینده وقتی بچه هاشون بزرگ میشن رغبتی برای خوندنشون پیدا نمیکنن البته بازم میگم این نظر منه نمیخوام به کسی که این روش رو داره اهانت بکنم به  هر حال هرکسی سلیقه ای داره دیگهدلخور

پسرم این چند روز دوباره شما خیلی بیقراری میکنی و اذیت داری نمیدونم شاید قراره مروارید جدید دربیاری شایدم سرما خوردی هر چی که هست امیدوارم زودتر خوب بشی و بازم باهام بازی کنیخندونک

جوجوی من الهی من فدات بشم نانازی که الان مثل یه فرشته خوابیدی

راستی دیروز ساعت 11با بابایی رفتیم بهداشت ولی خیلی شلوغ بود و کارمندای اونجا خیلی فس فسی بودن و از اونجایی که شمام بیشتر از یک ساعت شارژ نداری و بعد از این مدت گریه میکنی با بابارضا تصمیم گرفتیم بیام خونه و یه روز دیگه بیام ولی از این بابت ناراحت شدم چون میخواستم بدونم که پسر قندعسلم نسبت به ماه قبل چقدر بزرگتر شده قدو وزنت خوبه یا نه ولی خب چاره ای  نبود

بازم نه ماهگیتو تبریک میگم بوس بوسبوسبوس

پسندها (2)

نظرات (5)

سحرمامی آرتین
20 مهر 93 11:40
نه ماهگیت مبارک خاله. پیش ماهم بیایین.
مامان سحر
29 مهر 93 22:10
9ماهگیت مبارک باشه عزیزم
زیــنب (مامان)
3 آبان 93 12:49
سلام پسر ناز 9 ماهگیت مبارک گل پسر من شما رو لینک کردم تا به وبتون سر بزنم واستفاده کنم شما هم اگه دوست داشتی ما رو لینک کن تا دوست وهوادار هم شیم
snur
پاسخ
ممنون عزیزم منم باافتخارشمارو لینک میکنم
سارا شکيبا
10 آبان 93 17:00
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ________
زیــنب (مامان)
16 آبان 93 0:05
سلام کوچولوی ناز خاله ماه گردت مبارک نه ماهه شدی امید وارم سلامت شاد در کنار مامان وبابای مهربونت زندگی کنی